Brev:
Kamillete til baby?
30. januar 2024
Alder:
4 mdr.
Kamillete til baby?
Hej Helen
I følge vores sundhedsplejerske, så bør vi ikke give kamillete til vores dreng på 4 måneder?!?
Storebror er nu 7 år gammel, og vi kunne ofte berolige ham med lidt kamillete om aftenen, da han var lille. Er der kommet nye anbefalinger?
Kærlig hilsen
Drengenes mor